Uw account
Waarom een eigen account?
Als u de eerste keer bij onze shop bestelt wordt u gevraagd uw personalia en uw adresgegevens in te vullen. Dit zal u bij iedere shop moeten doen teneinde uw bestelling te kunnen verzenden.
Bij de Dierenwebshop wordt deze informatie bewaard in een database die beveiligd is met uw unieke password. Het voordeel hiervan is dat u de volgende keer dat u een bestelling doet u deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Een ander voordeel is dat uw bestelinformatie altijd door u alleen opvraagbaar zijn. Zo kunt u altijd de status van uw bestelling zien en informatie over oude bestellingen opvragen.
Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek. U hoeft pas in te loggen als u daadwerkelijk gaat bestellen.
Ik ben mijn password vergeten, wat nu?
Dat is geen probleem. Via de link password vergeten op het login scherm kunt u een nieuw password laten mailen.
Dit password is automatisch aangemaakt door onze shopsoftware. U kunt dit nadat u weer ingelogd bent altijd wijzigen.
Hoe verander ik mijn password?
Als u om welke reden dan ook een ander password wenst dan kunt u dit zelf wijzigen.
Nadat u ingelogd bent klikt u op mijn gegevens links in Het menu service. Hiermee krijgt u uw accountgegevens op uw scherm en kunt u onderaan een nieuw password intoetsen.
Het winkelmandje
Wat doet het winkelmandje?
Het winkelmandje is een geheugen voor produkten die u tijdens het surfen door onze shop heeft toegevoegd. U kunt altijd produkten wissen of het aantal veranderen. U klikt hiervoor op mandje rechts-bovenin uw beeld.
U krijgt dan een overzicht van alle produkten die in uw mandje zitten met voor iedere regel een mogelijkheid het artikel voor verwijderen te markeren en/of het aantal te veranderen. Is alles naar wens klik dan op bevestig. U kunt nu weer verder winkelen, of afrekenen.
Moet ik eerst inloggen?
Nee dit hoeft niet. Als u nieuwe klant bent en u heeft al produkten in uw mandje dan wordt dit onthouden door het shopprogramma. Logt u daarna in dan worden deze produkten van uw bezoekersmandjeoverheveld naar uw vaste klanten mandje.
Op het inlogscherm wordt aangegeven of uw mandje reeds produkten bevat. Indien u niet afrekent wordt de inhoud van uw mandje bewaard tot uw volgende bezoek. Ook hier wordt u attent op gemaakt via het inlogscherm.
Het adresboek
waarom een adresboek?
Het adresboek is een zeer handige optie van onze shop. U kunt hierdoor maximaal 5 adressen van vrienden of kennissen bewaren. U kunt natuurlijk ook meerdere afleveradressen van uzelf opgeven. Is iemand bijvoorbeeld jarig dan kunt u een bestelling laten afleveren op het huisadres van de jarige. U dient dan als betaalmethode vooruitbetalen te gebruiken. U vind uw adresboek onder uw accountgegevens via de link mijn account. U kunt adressen altijd wijzigen of wissen.
Ordergegevens en statussen
Welke gegevens kan ik opvragen over mijn orders?
U kunt online informatie opvragen over uw bestellingen. Daarvoor dient u altijd ingelogd te zijn. U gaat hiervoor naar mijn gegevens en klikt hierna op orderhistorie. Op uw scherm verschijnen alle bestellingen die u tot dat moment bij ons heeft gedaan. Achter iedere orderregel ziet u de status waarin de order op dat moment verkeert.
Onderstaande statussen zijn mogelijk:
• ontvangen (uw order is ontvangen)
• in behandeling (uw order wordt behandeld)
• betaling ontvangen (uw betaling is binnen, order wordt zsm uitgeleverd)
• ophalen (u heeft aangegeven dat u de artikelen komt ophalen)
• afgehandeld (uw order is uitgeleverd)
• backorder (uw bestelling of een gedeelte hiervan is niet voorradig en wordt zsm opgestuurd)
• geannuleerd (uw order is onvolledig of ongeldig en kan niet behandeld worden)
Bevestiging
Na plaatsing van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per mail.
Heeft u deze bevestiging binnen 1 uur niet ontvangen, neem dan contact met ons op.